Promovarea online se poate face in diferite moduri in functie de aria de activitate a afacerii dvs., unele metode de promovare sunt mai eficiente pentru unele domenii de activitate si vice-versa.


Va stam la dispozitie pentru a va indruma in alegerea metodei de promovare potrivita domeniului dvs. pentru a nu cheltui bani pe reclame inutile care nu va aduc clientii pe care ii doriti.


Promovare prin Google AdWords

AdWords este un serviciu de publicitate lansat de Google pentru detinatorii de afaceri ce doresc a-si promova produsele sau serviciile prin reteaua de publicitate online. Programul AdWords permite utilizatorilor sa aloce un buget pentru reclame, care este cheltuit doar cand reclamele sunt accesate de catre vizitatori. Serviciul este in general concentrat pe cuvinte cheie.


Utilizatorii serviciului AdWords pot crea reclame relevante folosind cuvinte cheie pe care oamenii le folosesc atunci cand utilizeaza motorul de cautare Google. Reclama va aparea sus, jos sau in partea dreapta marcate cu textul "anunt". Cand reclama este accesata, vizitatorul este redirectionat direct catre site-ul dvs.


Promovare prin Facebook Ads

Cu ajutorul Facebook-ului, puteti crea reclame tintite pentru a va adresa unor audiente diverse si a va indeplini obiectivele de afaceri.


Dintr-o reclamă Facebook, aceștia pot să obțină indicații către magazinul dvs., să descarce aplicația sau să vadă clipurile dvs. ori să adauge un produs într-un coș de cumpărături sau să efectueze o altă acțiune pe site-ul web.

Va vom ține la curent cu noutăți despre rezultatele reclamelor dvs. Facebook și despre cum este cheltuit bugetul. Pueteti vizita și "Administrare reclame", instrumentul Facebook de administrare a reclamelor și verificare a performanțelor acestora. Iar atunci când sunteti pe mobil, aveti la dispoziție aplicația "Administrare reclame".


Directoare Web

Directoarele web reprezinta o tehnica importanta de marketing de care orice detinator de site trebuie sa se ocupe.
Mai intai de toate, directoarele web sunt site-uri a caror menire este sa tina si sa sorteze diferite site-uri si categorii de site-uri. Adresele inregistrate apar aranjate dupa categorie pentru a fi mai usor cautate de catre vizitatori. Acceptarea site-urilor inscrise se face de obicei de catre oameni. Au fost incercari de a inlocuii oamenii cu sisteme automate dar s-au dovedit a fi mai putin eficiente.

Inscrierea in cat mai multe directoare ajuta la indexarea si cotarea mai bine a site-ului dvs. de catre motoarele de cautare.


Marketing prin email

Marketingul prin email se face prin trimiterea unor mesaje comerciale prin intermediul serviciilor de email, orice email trimis potentialilor sau prezentilor clienti se poate considera marketing prin email.

Marketingul prin email poate fi facut atat prin cumpararea unor liste de adrese de email sau prin baza de date curenta a clientilor actuali.

In linii mari, termenul este folosit ca referinta la trimiterea mesajelor cu intentia de a intari relatia dintre vanzatori si cumparatori, pentru a incuraja loialitatea clientului si repetarea afacerii, pentru atragerea clientilor noi sau pentru a convinge clientii existenti sa achizitioneze ceva imediat.